Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

To je hrůza v životě jsem nezažil co je být placen na dovolené. Když jsem pracoval, vydělával jsem. Když jsem nepracoval tak jsem prostě nevydělával a je jedno jestli byla Sobota, Neděle, svátek nebo jsem byl bez práce, či jsem dělal na živnostenský list a volno jsem si udělal bez nároku na náhradu. Otázka zní, jak může tahle ekonomika fungovat? Malý firmy to táhne mimo jiné opatření ke dnu a korporace na toto, mimo jiné, čerpají miliardové dotace. To mi připomíná, že jsem nedostal nikdy dotaci ! ;-€

0 0
možnosti
Foto

K22a12r34e56l 29R50a77d51a

4. 4. 2015 23:31

Je to potíž, jak dostane někdo dobrý nápad, okamžitě se zjeví nějaký idiot, který je proti. Může někdo vysvětlit, proč to tak je ?  :-)

1 0
možnosti
RN

Já bych zase zrušil 8. května. Jaké osvobození, když došlo k výměně jedné zrůdné ideologie za jinou.:-/

0 0
možnosti
Foto

Nejsem katolík ani jiný křesťan, ale vzhledem ke svému mizernému platu vítám každý svátek v roce a snažím se být v práci (jsem směnař). Výrazně mi to zvýší v daném měsíci příjem a má to ještě i druhou kladnou stránku. Ve svátek tady nestraší "deňáci" a provoz jede v klidu. ;-D

0 0
možnosti
JR

J79a23r70a 70R19a32n52k

3. 4. 2015 23:20

V Kanade je dnes vse zavreno a kazdy si to vychutnava, projela jsem rano mestem na  kole a z katedraly vychazeli lide se zelenymi vetvickami:-)

1 0
možnosti
MR

a co takhle zrusit nedeli? Podle Bible sedmy den i Buh odpocival, a proto se v nedeli nedela. A vetsina lidi je nevericich, tak proc by meli odpocivat?

2 0
možnosti
Foto

však taky o víkendech makáme jak sedmibarevní

0 0
možnosti
JB

Co člověk to originál. Některé originály mají neuvěřitelně originální starosti.

1 0
možnosti
VP

a kdo Vás nutí ty svátky slavit? Váš zaměstnavatel bude určitě rád když mu řeknete ... hele Karle, já ten výkop přes ty svátky dodělám ... a nebo jen výkřik do tmy od autora a v pondělí bude zlitý jak klokan hned mezi prvními;-)

2 1
možnosti
MP

Že se nebojíte toho Žižky nad sebou. Te by vás přetáhnul palcátem, kdyby mohl. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1423x
Politicko-právní analytik. Project a Risk Manager.

Náruživý čtenář.